Land Rover Defender завжди був уособленням сили, тож не дивно, що нова модель найміцніша і найбільш функціональна з усіх моделей Land Rover. Завдяки оновленій конструкції кузова, передовим технологіям та надійним системам Defender гідно входить у ХХІ століття.

Полегшена повністю алюмінієва конструкція типу монокок нової архітектури D7xзабезпечує найміцнішу конструкцію кузова з усіх коли-небудь створених Land Rover. Жорсткість на кручення складає 29 кНм/град – це означає, що нова конструкція втричі жорсткіша ніж традиційні рамні варіанти. Така міцна основа чудово поєднується з повністю незалежною підвіскою, коробкою передач з двома діапазонами та постійним повним приводом. 

Технологія Configurable Terrain Response вперше з’явилася на новому Defender, дозволивши водіям задіювати оптимальні налаштування автомобіля для будь-яких дорожніх умов. Технологія Terrain Response 2 від Land Rover доповнена новою програмою подолання водних перешкод. Вона відповідно оптимізує всі системи автомобіля, щоб надати водію непохитну впевненість під час подолання броду.  

Якісно нові широкі можливості та надзвичайна керованість роблять автомобіль Defenderунікальним у своєму роді. 

Виконавчий директор з проектування продукції Land Rover Нік Роджерс зазначає: «Ми поєднали надзвичайні можливості автомобіля Defender та мінімалістичний практичний інтер’єр, щоб створити нове бачення легенди для 21 століття. Новий Defender дозволяє по іншому поглянути на речі, розширити межі та робити немислиме і при цьому не втрачає свій характер та автентичність. З самого початку ми прагнули домогтися високого рівня й функціональності завдяки ретельно підібраним матеріалам та надсучасним технологіям зв’язку. Результатом стало не лише створення  найбільш функціонального Land Rover, але й насправді комфортного та сучасного авто, яким приємно керувати».

 

Основна група інженерів і дизайнерів домовились, що нова родина автомобілів Defender з самого початку програми матиме два варіанти кузова (90 та 110), характерний впізнаваний силует, задні двері багажника та центральне переднє відкидне сидіння.

 

Сильна та міцна структура кузова

Щоб залишити славетний силует Defender, впровадити кілька версій кузова та підтримати останню лінійку електрифікованих двигунів, компанія Land Rover розробила нову повністю алюмінієву платформу D7x. Вона уособлює унікальне поєднання практичності, універсальності та широких можливостей, які характерні для позашляховиків із гучним ім’ям Defender, та складається з компонентів, які не мають аналогів в інших автомобілях Land Rover. Результатом інженерної професійності стало створення власної виробничої лінії для Defender на новому заводі в місті Нітра, Словаччина.  

Піднявши корпус на 20 мм, у порівнянні з іншими представниками лінійки позашляховиків Land Rover, та змінивши положення таких елементів, як акумулятор і система охолодження, інженерам Land Rover вдалося значно вкоротити передні та задні звиси, досягнувши значень кутів в’їзду та з’їзду 38° та 40° відповідно. Завдяки колісній базі довжиною 3022 м (на 99 мм довша ніж в Discovery) версія 110 має кут поздовжньої прохідності 28° (для версії 90 – 31°), забезпечуючи вражаючу позашляхову геометрію*.  

Обидва варіанти кузова мають короткий задній звис, який дозволяє встановити запасне заднє колесо ззовні, а не під підлогою багажника. Тож ви завжди маєте легкий доступ до нього, що особливо важливо в умовах бездоріжжя. Окрім того легендарні задні двері багажника сконструйовані таким чином, щоб розмістити будь-яку комбінацію з доступних колісних дисків та шин. 

На вибір представлене велике різноманіття 18-, 19-, 20- та 22-дюймових колісних дисків – від утилітарних сталевих 18-дюймових кольору Gloss White Steel до легкосплавних 22-дюймових кольору Gloss Black з 5 спицями. В доступі є шини для будь-якої пори року чи типу покриття з максимально можливим зовнішнім діаметром 815 мм. Defender без сумнівів забезпечить бездоганне зчеплення з будь-яким покриття, адже він має найбільшу зону контакту шин у порівнянні з іншими моделями Land Rover.

 

Вдосконалене шасі

Конструкція кузова типу монокок розроблена для нового Defender – це найжорсткіший алюмінієвий корпус, який був створений в компанії Land Rover. Він здатний витримати ривкове навантаження на буксирувальний крюк до 6,5 тонн. Ця міцна жорстка конструкція є чудовою основою для сучасного повністю незалежного шасі позашляховика. Вдосконалена передня підвіска на подвійних поперечних важелях та інноваційна задня підвіска з інтегрованою віссю оптимізують позашляхові якості та забезпечують надзвичайно динамічне керування. У доступі є пружинна та електронні пневматичні підвіски. 

Підвіска зі знайомим компонуванням відрізняється абсолютно новими компонентами для першокласної надійності та новими сталевими підрамниками й модернізованими шарнірами та втулками, які здатні витримати будь-який вплив в умовах бездоріжжя – колеса здатні витримати до 7 тонн вертикального навантаження на корпус ***. В результаті новий Defender пропонує надзвичайно широкі можливості, комфорт під час довгих подорожей, надзвичайні функціональні характеристики, жвавий відгук та бездоганні показники на бездоріжжі.

Технологія Adaptive Dynamics доступна з електронною пневматичною підвіскою. Вона дозволяє водієві оптимізувати їздові характеристики. Система має адаптивні амортизатори, які відслідковують рухи корпус до 500 разів на секунду та реагують майже миттєво, покращуючи контроль та комфорт.

Впровадження пневматичної підвіски дозволило трансформувати керування позашляховиком на трасі, покращити позашляхові якості, забезпечити дорожній просвіт на бездоріжжі до 75 мм та надзвичайний комфорт при керуванні у будь-якій місцевості. Додатковий підйом на 70 мм  означає, що пневматична система здатна підняти корпус на 145 мм в разі потреби, водночас функція Elegant Arrival автоматично опускає корпус на 50 мм, щоб полегшити доступ.

Новий Defender надихає своїм впевненим рухом та з легкістю долає бездоріжжя завдяки максимальній артикуляції підвіски до 500 мм. Він здатний підійматися по бічним схилам під кутом 45° та спускатися під тим самим кутом зі звичною стійкістю. Але найбільші зміни помітні, коли ви їдете по трасі та відчуваєте жвавий відгук та маневреність нового Defender.

 

Головний інженер Jaguar Land Rover Майк Крос зазначив: «Ми хотіли, щоб досвід керування дарував таке саме відчуття залучення як і раніше. Разом з тим ми вдосконалили керованість та комфорт, піднявши їх рівень до сучасних стандартів. Старим автомобілем Defender було приємно керувати, але існувало чимало недоліків. Новим автомобілем Defender так само приємно керувати, але всі недоліки ми усунули. В результаті маємо позашляховик, яким ви без сумнівів залишитесь задоволені на будь-якій місцевості та не відчуватимете втоми навіть після тривалих подорожей. Окрім того ви зможете буксирувати причепи чи авто до 3720 кг, перевозити вантажі на даху вагою до 168 кг та долати водні перешкоди глибиною до 900 мм».

Трансформація та розширення можливостей – це те, що відрізняє новий Defender. Постійний повний привід та коробка передач з двома діапазонами, центральний диференціал та опційний активний задній диференціал з блокуванням – можете бути певними, що з такою конструкцією ви з легкістю подолаєте сипучі піски пустелі, холодну арктичну тундру та інші екстремальні куточки нашої планети. 

 

Система Configurable Terrain Response

Land Rover представив цілий ряд технологій, які допомагають водію використати всі можливості, які він очікує отримати від автомобіля Defender. Серед них і останнє покоління запатентованої системи Terrain Response. Технологія Configurable Terrain Response дозволяє водіям використовувати сенсорний екран нової інформаційно-розважальної системи Pivi Pro, щоб оптимізувати всі налаштування автомобіля відповідно до місцевості*.

В попередніх моделях Defender, водії могли блокувати центральний диференціал вручну, використовуючи селектор перемикання передач. В новому Defender водії можуть запобігти прослизанню завдяки опціям Centre Slip Limited та Centre and Rear Slip Limited. Керувати системами можна через центральний сенсорний екран. Крім того на вибір представлені три режими для дросельної заслінки та коробки передач, керма та антипробуксовувальної системи, які дозволяють досвідченим водіям та новачкам долати бездоріжжя, завдяки оптимізації налаштувань відповідно до місцевості. Система дозволяє зберегти чотири індивідуальні профілі, тож різні водії можуть швидко активувати бажані налаштування в разі необхідності. 

В якості альтернативи, розумна функція автоматичного налаштування системи Terrain Response 2 може розпізнати тип поверхні та відповідно адаптувати налаштування автомобіля без втручання з боку водія. 

Defender – це перший автомобіль, який має програму подолання водних перешкод у меню програми Terrain Response 2. Нові налаштування автоматично пом’якшують відгук педалі газу, налаштовують обігрів та вентиляцію для рециркуляції повітря в кабіні, блокують трансмісію, оптимізують дорожній просвіт для умов бездоріжжя та водночас активують функцію Wade Sensing та екран мультимедійної системи. Водій може бачити глибину водної перешкоди, що допомагає долати її з повною впевненістю. Тож водії мають змогу повною мірою використовувати можливості нового Defender та його висококласну програму, яка допомагає долати водні перешкоди глибиною до 900 мм. Після виходу з програми подолання броду новий Defender автоматично пригальмовує, щоб очистити та висушити диски та забезпечити швидке відновлення  оптимальної роботи гальм після подолання водної перешкоди.

Передові технології All-Terrain Progress Control та ClearSight Ground View від Land Roverтакож допомагають водієві в екстремальних умовах бездоріжжя, зменшуючи стрес від потреби постійно підтримувати низьку швидкість та транслюючи приховані ділянки безпосередньо перед автомобілем на центральний сенсорний дисплей.

 

Буксирування та перевезення вантажів

Міцна архітектура корпусу автомобіля Defender дозволяє його власникам отримати більше від життя, незалежного від того, чи вони збираються буксирувати важкі вантажі, чи перевозити їх. Цьому сприяє також широкий асортимент рейлінгів на дах, буксирувальних пристроїв та максимальна потужність буксування 3720 кг**. Серед передових технологій – вдосконалена система буксування причепа Advanced Tow Assist. Вона значно зменшує стрес під час виснажувального маневрування, адже процес керування причепами полегшується завдяки поворотному регулятору, розташованому на центральній консолі. Вперше для Defender розумна система має функцію 3D-візуалізації на центральному сенсорному екрані.

Завдяки надміцному корпусу ви будете готові до будь-яких пригод, адже максимальне навантаження на дах сягає 168 кг. Це дуже зручно як для туристичних подорожей на природу, так і для поїздок за господарськими товарами. Допустиме статичне навантаження на дах до 300 кг дозволяє справжнім мандрівникам скористатися такими аксесуарами для експедицій, як намет, що встановлюється на дах. Ваш Defenderперетворюється на прихисток, в якому ви будете почуватися як вдома. 

 

Універсальний багажний простір

Defender в версії 110 – це приклад надзвичайної практичності завдяки багажному відсіку об’ємом 1075 літрів при звичайному положенню сидінь. Якщо ж скласти сидіння другого ряду, максимальний об’єм навантаження досягне рекордних 2380 літрів. З максимальною вантажопідйомністю 900 кг (110 P400), новий Defender є гідним продовженням своїх легендарних попередників у питаннях практичності.****

 

Для максимальної практичності сидіння другого ряду складаються в пропорції 40:20:40, а направляючі рейки на дні багажного відсіку мають різноманітні аксесуари для надійного утримання багажу, щоб запобігти переміщенню невеликих предметів. Додаткову надійність під час подорожей по бездоріжжю забезпечує міцна скриня-сейф – це надміцна сталева скриня, що надійно кріпиться до рейлінгів та має достатні розміри, щоб вмістити ноутбук, планшет чи інші цінні речі†. Крім того всі автомобілі Defender мають бардачок 5,8 літра, що замикається, та місткі кишені на дверях. Відкриті поперечні балки слугують також додатковою поличкою, даруючи 6,9 літра відкритого простору для зберігання. 

 

Defender завжди був ідеальним партнером для пригод і подорожей. Нова модель – не виключення. Покриття для багажного відсіку, яке відстібається, має подвійне призначення і може слугувати килимком для пікніків або місцес, на якому можна перевзутися на вологих та брудних поверхнях. Матеріал зручно мити зі шлангу або в пральній машині – ще один приклад зручного та практичного дизайну. 

 

Універсальний багажний відділ відрізняється місткістю та раціональним плануванням. Панель з перемикачами, що розташована за задніми дверями, дозволяє власникам налаштовувати задній дорожній просвіт електричної пневматичної підвіски та керувати фаркопом з електроприводом. Власники можуть обирати між знімним фаркопом та фаркопом, який має регулювання зчеплення по висоті. Вони обидва дозволяють використовувати можливості Defender повною мірою, забезпечуючи максимальне тягове зусилля 3720 кг**.

 

Ми оновили та модернізували надзвичайно практичний інтер’єр старих моделей Series та Defender, залишивши в новому Defender міцну гумову підлогу з надійно прихованими порогами. Тож чистити та мити салон після подорожей по брудній та запиленій місцевості буде надзвичайно легко. Власники також можуть придбати спеціальні вставки для килима, щоб створити більш розкішну атмосферу. При необхідності їх можна швидко прибрати та залишити практичне покриття. 

 

Гальмівна система наступного покоління

Новий Defender – це перший автомобіль Land Rover, який може похизуватися технологіями гальмування наступного покоління, які забезпечують більш жвавий відгук, ніж традиційні системи, посилюють безпеку та роблять процес керування більш приємним. Поршневий привід, що керується ножною педаллю застосовує гальмівні зусилля, щоб забезпечити більш точний контроль. 

 

Система активується під час маневрування на низьких швидкостях по бездоріжжю та коли спрацьовують антипробуксовувальна система Traction Control чи система автономного екстреного гальмування Autonomous Emergency Braking. Вона здатна заблокувати колесо всього за 150 мс – проти 300 мс при звичайному налаштуванні. 

 

В щоденному використанні в нагоді стають функція плавного старту в гору Hill Launch Assist з системою покращеного рушання з місця Enhanced Hill Hold, тож автомобіль не буде скочуватися назад на схилах, а водій зможе зосередитися виключно на дорозі та на тому, як об’їхати предмети попереду з більш плавним переходом від гальмування до прискорення в будь-яких умовах.

 

Випробуваний в екстремальних умовах

Defender має насправді неймовірні можливості, передній і задній буксирувальні гаки здатні тягнути 10 та 9 тон відповідно. Під час міжнародної розробки інженерам Land Rover вдалося вперше випробувати легендарні траси в Моаб, США, включаючи такі траси як Hell’s Revenge, Poison Spider і Steel Bender Trails. Ближче до батьківщини автомобіль Defender пройшов випробування в міжнародному науково-дослідному центрі дизайну та конструювання в місті Гейдон. Ми впевнились, що автомобіль відповідає самим строгим стандартам надійності. В рамках цих випробувань Defender витримав повторні удари о бордюр висотою 200 мм на швидкості 40 км/год***.

 

Висота виміряна на бездоріжжі 

 

** тільки на ринках США (3500кг для Великої Британії, Європи та інших країн світу)

 

*** Моделі поєднуються з 18- та 19-дюймовими колісними дисками та шинами підвищеної прохідності 

 

**** Всі дані наведені для конфігурації 5 сидінь. При встановленні опційного третього ряду сидінь значення дорівнюють 231 літрів, 916 літрів та 2233-літрів відповідно

тільки версія на базі 110 з 5 дверима 

Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите некорректный текст и нажмите Ctrl+Enter - так Вы поможете нам улучшить сайт. Спасибо!